måndag 9 augusti 2010

Då var det måndag igen då.

Veckorna går fort men helgerna går fortfare.
I fredags blev det en utgång på Sjökrogen. Kände att man behövde komma ut lite efter första veckans jobb efter semestern.

På Lördagen var det Toffes Bröllopsfest. Han kommer från Libanon så det var en riktigt maffig tillställning med allt från deras kultur med mat,fest,dans och tårta.
Det var riktigt roligt. Jag kände mig obekväm först men efter någon timme blev man mer avslappnad och man fick verkligen ett gott välkomnande. Norgren var till och med uppe och dansa lite men jag blev generad då man verkligen inte fick in snitsen och folk skrattade med ett leénde på läpparna åt mig. Brudparet var underbart fina och att se deras kärlek fick mig att fälla en tår. Tack för en underbar kväll och jag önskar er alla lycka i livet.

Inga kommentarer: