onsdag 4 augusti 2010

Ursh så hängig jag är.

Filmtips tack! Vilken är den bästa filmen ni har sett nyligen?

Jag vaknade i morse och trodde det var ett skämt när klockan ringde. Jag kände mig så trött och hängig. Jag pallrade mig iväg till jobbet för att köra på nu efter semestern. Men under hela förmiddagen kännde jag mig bara värre och värre. Det kanske är biverkning på Pencilinet? Jag är ju trots allt dödsförkyld och har en inflammation i en Visdomstand. Hur roligt är det att behöva gå hem 3:dje dagen efter semestern? Man känner sig både skyldig och besviken på sig själv men man kan väl inte göra nått åt det. Jag kämpade på halva dagen sen gick jag hem och har varit soffliggandes sedan dess.

1 kommentar:

Sandra sa...

jag rekomenderar the book of eli faktiskt. hur grym film som helst! :D krya på dig och hoppas du blir frisk snart.